Hogyan nem szabad megírni a Rólunk aloldalt?

A legtöbb cég, mely rendelkezik online platformmal, Rólunk aloldalt is létrehoz, azonban nem feltétlenül van jól megírva ez az aloldal. Lehet túl rövid, túl hosszú, ömlengős, unalmas, egyik sem jó. Leginkább az arany középutat kell megtalálni és egy érdekes szöveget kell megírni, mely felkelti a potenciális vásárlók figyelmét.

A Rólunk aloldalról megfelelő megírásáról itt olvashat bővebben! A Rólunk rovatnak a cégtulajdonosok többsége nem szentel sok figyelmet, ami hatalmas hiba, hiszen sok potenciális vevő tájékozódik a cégről mielőtt igénybe venne egy szolgáltatást vagy megvásárolna egy terméket. Ha a bemutatkozó szöveg nem nyeri el a potenciális vevő tetszését, akkor könnyen elbizonytalanodhat és úgy dönthet, hogy inkább más céget választ. Ezt elkerülendő, fontos, hogy alaposan végig gondolja mi kerüljön a Rólunk aloldalra. Vannak, akik a cég több évtizedes történetét a kezdetektől hosszan ecsetelik. Talán mondanunk sem kell, hogy a látogatónak hamar elmegy a kedve ennek végig olvasásától és inkább elkattint. Viszont, ha egy cím és egy Facebook link szerepel csak bemutatkozó szöveg gyanánt, az szintén nem túl szerencsés, hiszen hanyagságra enged következtetni.

Vannak, akik a bemutatkozó szöveget maguk írják meg. Ez nem feltétlenül rossz dolog, hiszen előfordulhat, hogy a cégtulajdonos vagy az alkalmazottja, akit ezzel megbíznak tehetséges szövegíró, viszont a tapasztalatok általában nem ezt mutatják. Ha nem marketing szövegíró a szakmája, akkor nem feltétlenül lesz jó a szöveg. Jó, ha van egy hozzáértő, objektív szempár, aki meg tudja mondani mi a hiba és ki tudja javítani, olyan szöveget tud írni, ami elnyeri a potenciális vásárlók tetszését. Ha marketing szövegírót keres vagy szeretne bővebben olvasni a témában, akkor látogasson el az atpszovegiras.hu weboldalra!

Vélemény, hozzászólás?