Mi a teendőnk sérült, illetve a nem időben, vagy egyáltalán nem kézbesített csomagok esetén?

Ebben a felgyorsult világban, szinte már senki számára nem újdonság az online vásárlás. Legtöbb esetben ezeknél a vásárlásoknál vesszük igénybe a futárszolgálatokat.

A sérült, illetve nem kézbesített csomagok jelentése fontos lehet mindenkinek, hiszen így tudunk reklamálni, vagy kártérítést követelni. A reklamációkra mindig van egy határidő, annak leteltével már nem nyújthatjuk be a panaszunkat. A legtöbb esetben gondatlanság a csomagok sérülésének oka, annak ellenére, hogy pl. feltüntetik a törékeny jelölést, így sem vigyáznak kellő képen a küldeményre. Ezeknél az eseteknél forduljunk az ügyfélszolgálathoz. Értékesebb, törékeny csomagok esetén kézbesítéskor célszerű a futárszolgálat alkalmazottját, vagy a postást megkérni, hogy várja, meg még leellenőrizzük a csomag tartalmának állapotát. Abban az esetben, ha sérül a csomagunk, mindig az felel érte, akinél történt a sérülés. A csomag kézbesítőjét nem kötelezhetjük, arra, hogy megvárja, hogy leellenőrizzük a csomagunk állapotát. Így ettől függetlenünk jogunkban áll, kifogasolni a csomag állapotát a webáruháznál.

Reklamálni a webáruháznál érdemes, hiszen szerződve vannak a futárszolgálattal, így nekik kötelességük megtéríteni a kárunkat. Abban az esetben, ha nem érkezik meg időben a várt csomag, illetve a postás, vagy a futár nem kézbesíti a várt határidőig, minden jogunk meg van, hogy elálljunk a csomag átvételétől. Sokszor találkozhatunk azzal a problémával, hogy csak a postaládánkban a sikertelen kézbesítésről találjuk az értesítést, és közben nem is volt kézbesítés. Ez nagyon bosszantó tud lenni, és plusz gonddal jár. Ezekben az esetekben mindenképpen közöljük az eladóval a kellemetlenséget. Forduljon bizalommal az MXP Futárszolgálathoz. Elérhetőségeink: www.mixpakk.hu, Tel: +36 304076655.

Vélemény, hozzászólás?