A 80–20 szabály, avagy miért becsüld meg meglévő ügyfeleidet

A kifogástalan kapcsolattartás elengedhetetlen ahhoz, hogy cége sikeres legyen, hiszen nagyon fontos folyamatosan kapcsolatban állni az ügyfelekkel, mivel az ügyfelek hozzák be a cég legtöbb termelését a különböző reklámok és hirdetések mellett. Egyszerre több felülettel is foglalkozni kell ahhoz, hogy tökéletes legyen a kapcsolattartás. Bővebben erről weboldalunkon olvashat.

A 80-20 szabály, avagy miért becsüld meg meglévő ügyfeleidet elolvasható az atpszovegiras.hu weboldalon. A 80-20 szabály vagy másnéven a Pareto-elv szerint minden következmény 80 százaléka, az okok 20 százalékára vezethető vissza. Ez pedig egy cég vagy egy vállalkozás esetén azt jelenti, hogy a vevők és kliensek 20 százaléka hozza be az összes bevétel 80%-át. A visszajáró és hűséges ügyfeleket nagy becsben kell tartani tehát, hiszen ők azok, akik a cég legnagyobb hasznát termelik. A közösségi médiafelületek megfelelő kezelése nagyon fontos ahhoz, hogy az ügyfelek közel érezzék magukat a céghez és érezzék a törődést, ezért elengedhetetlen például hogy egy cégnek vagy vállalkozásnak legyen közösségi médiás jelenléte.

Ha még ennél is több információt és részletet szeretne megtudni a 80-20 szabályról vagy Vilfredo Pareto-ról akkor mindenképpen keresse fel weboldalunkat az atpszovegiras.hu-t és itt mindent megtudhat erről, ráadásul megtalálhatja munkáink leírását, valamint megismerkedhet szövegíró csapatunkkal is. Amennyiben kérdéseket tenne fel nekünk a Pareto-elvről vagy igénybe venné szolgáltatásainkat, akkor erre is van lehetősége, csak vegye fel velünk a kapcsolatot az atpszovegiras@gmail.com e-mail címen, vagy tárcsázza a 30 445 9128 telefonszámot és itt egyetlen kérdésére sem marad majd válasz nélkül. Válasszon minket ha ön is profi szövegírót keres, hiszen csapatunk tapasztalt és precíz, pontos munkát végez.

Vélemény, hozzászólás?